Powered By Blogger

Friday, January 20, 2012

goodbye

akhir balit juak umah , gembira hati . tp tadik kat skolah nangis aku my very really absolutely bestfriends meninggalkan aku keseorangan sbb sidak 2 duak mok pindah skolah . ya Allah ,aku belom dapat menerima permegian sidak ehh . sdeh nyawa aku . kenak lah mesti jadi kedk tok . huhu . kmk org ng rapat gilak2. sampe org pun anok mek rang kenak rapat gilak . kmk org dah mcm adik beradik jak . tp takdir telah memisahkan kmk org . xpa . matbe sidak berjaya di luar kelak . now , be strong to be alone . dlm kelas xda org k ng belagu , k gossip , k ngaja , k bersadu , xda org dgn aku turun awal gik kelak . huhuhuhuhu. dah lah malas ko mok cita pasal tok gik . makin pilu ati ku lahh :(  masing2 tinggal kan aku dgn nota2 dan kenangan2 :( it is very hard to find someone like them :(

#pergi -aizat
#patah seribu-shila
#to sir with love-lulu
#hanya untukmu-hanim

No comments:

Post a Comment