Powered By Blogger

Monday, January 2, 2012

sm sains kuching ! here I come :)

 haha  .esok aku dah mendaftar balit ke sekolah . hati bebelah bagi rasa mok pegi ada juak xmok ada juak . tp aku harus pegi demi masa depan . #cewah . haha . can't wait to see all of them , especially , asraf, sapek , ewan , fizi , faris , akmal ,zaid, putra , IJA <3 hahaha . nad banyk lagi . hopefully azah ng hanim ada dtg untuk beberapa hari cukuplah sebelum pindah . mok luangkan masa n lepas rindu . mun masok skolah tok , aku berazam untuk tidak membawa hp #sbb xda hp mrah gik . dan mok blaja bena2 . xda main2 agik .aku mesti tebus kesilapan aku . aku xmok jd kedak aku fom 3 riaa . mengecewakan ibubapa . they hope me to get straight but i've got 6A2B onlyy :(  huhuh / xpa / spm ada . haha . yalah tek ku mok blaja dari knek tok . aku harap aku boleh n dapat berubah . aku x sabar nak pegi esok . tp i'm gonna miss home but not too much . sbb kat skolah enjoy . mun ada benda yg ku x ska ya . ya molah ku *sakit ati ng skolah ya . haha . aku berazam juak x mok anok ckgu2 agikk . BLAJA3 . klah . jam dah kol 11:46 p.m # jam laptop n phone . klahh . bye . esok adik ku ng parent jak ada . kakak di uitm . abg di plkn and i kat sainsku . sunyilah rumah . hahhaa :D

No comments:

Post a Comment