Powered By Blogger

Saturday, January 21, 2012

4Alfa 2012

THIS IS MY NEW FAMILY,4ALFA :')

tok kelas aku time 2012 tok . hehe , best kelas tok . guru kelas nya pun best . kelak kita nunggah ustazah ya ibu jak lah . mok x ? hahha , tp kelak mun dtg skolah mesti aku sdeh . ada bff aku akan berpindah so tinggal aku sorang . ivory sama juak . kawan ny akan pindah juak . huhuhuhu . sdehh2 . nasib ada kawan2 lain , mas ,jiji, empan ,sanal , khai , ija yang slalu ng ku nguras . tp xda kawan yg dgn aku menyanyi .xda kawan ng ku prefer any songs , nak jga kelas ng aku . xpalah. suratan takdir telah memisahkan kami . huhuhuhu . aku bersabar dan tabah untuk menghadapai semua dugaan .hopefully kelak sidak dtg jenguk aku . aku harap ada org jaga aku kelak . slalu hanim ng azah nasihat aku . knek xtauk gik . spa ndak kah dgn ku dudok time chem , physic , pai . bm . org mok ku kaco time sej mun ny ngantok . hurrmmm . anything happen mesti ada hikmahnya. perasaan aku dah mulai merasai ketiadaan org yg ku sayang selama 3tahun lebih tok . hanya yg ku cintai dan sayang jak ada form 2 :') sidak 2 ya always there for me . xda gik ng org ku kelai . n sapa mok dgn ku lepak ujung minggu . hurrmmm . klah . sampe sitok jak aku mok cita . special thanks to asyura cause taking this pic or i mean bring your cam to the class that day :)

No comments:

Post a Comment