Powered By Blogger

Sunday, January 1, 2012

junior aku time 2011 :)

okayy . aku mok cita psal junior aku :D

first muhammad asraf : ermmm . biak tok sama bilit ng aku . ny tok lah tempat k aku poret . teringat masa first time ny masok skolah . kmk org cita hantu . alu ny nangis . tedah li jak . aku juak pujok ny . hahaha . then , ny tok lah antara junior aku paliiinnngggggggggg rapat . mun nya tok takut nak malam2 ehh , mesti nya tido ng aku . hahaha . lawak nya tok . mek 2 salu poret paasal jiran mek 2 . KOPEK . hahaha . ny bena juak ngesak ati li jak . btw , biak tok nak slalu di nasihat aku mun x dinasihat alu lah terpesong ngekot jiran nya ya . . haha . bena kata ny paling best time hari puasa. mun aku x gerak nya sahur x sahur alu nya . salu mek 2 makan kat dewan ,mun x pun makan roti .then , nya tok slalu juak dgn aku bercerita . ny tok congek kit . haha . ada skali ria nya nangis sbb oleh si anak luguk ya . haha . aku juak pujok nya . ummmm , pagik ohh tentang nya tok . aku rasa ssh mok carik org kedak nya tok . baik . cute . tp kdg2 molah aku manas . haha . lupak ku mun mok mandik mesti mek duak sma2 turun . da sigek ari ya ceridak kali juak nya . main ludah aik lepas berus gg . haha . rindu doh mok poret ng kau . nxt year dah x sama bilit gik .huhu . tp jgn bimbang ku akan slalu agak kau :D

second sapek : haha . ny tok dah form 3 .tahun tok . nya tok slalu tido ng aku ,pegi bilit aku , harum bulak nya tek , cuma masok baju jak rah bilit nya . haha . ny tok ska mesej ng gerek ny . slalu k hp aku . tp ny spon kedit . nya tok pun aku penah ngga nya nangis . sbb gerek nya . time band. hahaha . ny tok x dgr kata gilak . tp ny baitt . ny tok adik akuuu . haha.  ku rindu mok klaka ng sidak tok . sidak tok bait gilakk2 . nya tok slalu bercerita ng aku .tentang hal2 ny ng gerek nya . bagi aku rahsia besar2 jak nya bagik tauk aku . thanks for trusted me :) ny tok susah di gerak . HAHAHA .

third Putra nur aliff : ny tok adik aku juak . nya tok x dgr kata gilak dah lah kecik . ny tok ska molah aku manas .tp ku x lah kesah gilakk . ny tok kiuttt . ska juak cita pasal gerek nya . ny tok ada juak tido ng aku , ada sigek malam ya . sigek katil aku , sapek ng putra . tido sekatil . cukup juak . hahaha . kuatan gilak ehhh . bercerta jak mek org . sapek slalu anok nya tok . haha . slalu kelai ny duak .tp bg aku sny tok bait glak2 . tp masalah jadi mangsa ai . kesian li jak . aku rindu juak mok bercerita ng nya tok . knek ny gago ng game jak2. x kesah ng org . aku mala nasihat ny sik wak dgr. HAHAHA .sakiut sdak tok ohh . tp nang punnn . haha .

TOK LAH KISAH JUNIOR AKU YG PALING AKU RAPAT . BTW ,SIDAK 3 TIGA RUMAH SAPPHIRE . RINDU DOH NG SIDAK . CAN'T WAIT TO SEE THEM . HEHE :D

4 comments:

  1. thanks!!i'm T.T..haha..malu lah o cita ha kmk nangis sal cita antu!!haha...kopek!!

    ReplyDelete
  2. haha . xpa ap . kenangan kita bahh :')

    ReplyDelete
  3. kenangan terindah!!promote muka kmk sia..haha..upload gambar kmk..nak cute jak..haha..

    ReplyDelete